ماد خودرو از گذشته تا امروز
از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه تهیه و توزیع قطعات یدکی اصلی خودرو شروع کردیم و در جهت تامین قطعات اصلی با معتبرترین تولید کنندگان، وارد کنندگان و شرکت های بازرگانی وارد همکاری شدیم در سالهای ابتدایی، فعالیت ما بصورت پخش گرم بود و بعد از آن بصورت تلفنی سفارش گیری و ارسال میگردید و با توسعه جهانی اقتصاد دیجیتال ما نیز از سال 1403 با بهره گیری از فناوری و طراحی سایت و توسعه محصولات و افزودن سرویس های متنوع، در تلاش هستیم تا برای مشتریانمان تجربه خوشایند خرید را ایجاد کنیم.
اهدف ما
با بهره گیری از فناوری برای مشتریانمان تجربه خوشایند خرید ایجاد کنیم. میخواهیم با قدرت تکنولوژی کالاهای خود را بیشتر و بهتر به فروش برسانیم و از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دیجیتال رفته و برای گسترش بازار خود به وسعت ایران تلاش نماییم. بدون شک این رسالت با رشد شایستگی های حرفه ای همکاران ماد خودرو امکان پذیر است. هدف ما تامین قطعات یدکی اصلی و فراهم آوردن شرایط خرید آسان، قیمت مناسب و ارسال سریع برای مشتریان عمده و فروشگاهای لوازم یدکی در جهت تامین قطعات اصلی و با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد و در جهت نیل به این هدف در تلاش هستیم تا بهترین و معتبرترین برندهای تجاری در حوزه قطعات یدکی خودرو را در این سایت گرد هم آوریم. امیدواریم با ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود هرچه بیشتر ما را در نیل به این مهم یاری فرمایید.
ارزش های ما
مشتری محوری
مشتری محوری برای ما، تنها به معنای جمله کلیشه ای (همیشه حق با مشتری نیست)؛ بلکه به معنی (همراه مشتری بودن) است. ما کنار مشتری هستیم، نه در مقابل آنها و تنها به فکر سود و زیان خود نیستیم.
شفافیت
ما همه چیز را، همان طور که هست به اطلاع مشتریان می رسانیم. بدون در نظر گرفتن اینکه چه چیزی به نفع یا ضررمان است، اطلاعات لازم را در اختیار آنها میگذاریم تا بتوانند در تمام فرآیند، بهترین انتخاب و تجربه را داشته باشند.
مسئولیت پذیری
ما مسئولیت قول ها و وظایفمان را می پذیریم و رقبای خود را تخریب نمیکنیم و این فرهنگ را در درون و بیرون سازمان پیاده خواهیم کرد. ما همه ی تلاشمان را می کنیم، اما در صورت بروز خطا هم مسئولیت پیامد اقداماتمان را می پذیریم و هم نهایت تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتریان به کار میگیریم.
چابکی
سرعت، ویژگی اصلی تجارت الکترونیک و پیش فرض ما در تمام خدمات و فرایندهاست. ما معتقدیم که این ویژگی باید در تمام فعالیت های کسب و کار ما دیده شود. امروزه با توجه به سرعت انتقال پیام، ما در تلاش هستیم تا بتوانیم سفارشات را با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن بدست مشتریان خود برسانیم.
ارزش نظرات مشتریان
ما معتقدیم ارائه خدمات با کیفیت و حرفه ای استفاده از نظرات مناسب، انتقادات و پیشهادات سازنده مشتریان تحقق میابد ما در تلاش هستیم از نظرات مشتریان در جهت نیل به اهداف استفاده نماییم و همچنین معتقدیم بهتریان دوستان و مشتریان ما کسانی هستند که نظرات و پیشنهادات خود را به ما ارائه میکنند.
خدمات حرفه ای و تخصصی
ما معتقدیم ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی نیازمند آموزش مستمر نیروهای انسانی شاغل در ماد خودرو می باشد ما در این امر در تلاش هستیم.
بیشتر بخوانید
سرویس دوره ای خودرو
1 دقیقه زمان مطالعه
گیربکس دستی یکی از مهمترین اجزای سیستم انتقال قدرت در خودروهای کلاسیک و اقتصادی است. با وجود رشد گی ...
سرویس دوره ای خودرو
1 دقیقه زمان مطالعه
با نزدیک شدن به فصلهای سرد سال، یکی از مهمترین دغدغههای رانندگان، عملکرد صحیح باتری خودرو است. با ...
عیب یابی خودرو
1 دقیقه زمان مطالعه
در فصلهای سرد سال، بخاری خودرو یکی از مهمترین اجزای رفاهی و ایمنی محسوب میشود. اما گاهی پیش میآی ...
سرویس دوره ای خودرو
1 دقیقه زمان مطالعه
داشتن خودرو فقط به رانندگی ختم نمیشود. نگهداری صحیح، عامل اصلی دوام، امنیت و عملکرد بهینه ماشین است ...
عیب یابی خودرو
1 دقیقه زمان مطالعه
تا همین چند سال پیش، فرآیند عیبیابی خودرو بیشتر به تجربه مکانیکها و تشخیصهای سنتی وابسته بود. ام ...
سرویس دوره ای خودرو
1 دقیقه زمان مطالعه
در میان قطعات موتور که هرکدام نقشی خاص در هماهنگی سیستم ایفا میکنند، تسمه تایم جایگاه ویژهای دارد. ...
دیدگاه خود را بیان کنید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامت گذاری شدهاند *